سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل مناسب برای تسلیت

در حالی که برای تسکین درد کسی که به تازگی عزیزی را از دست داده است اقدامات کمی می توان انجام داد ، گلهای ترحیم  به عنوان یک تسلیت،  به عنوان یک سنت دیرینه در بسیاری از نقاط جهان است. گلهای ترحیم زیبایی و عطر و رنگ را به یک موقعیت غم انگیز می افزاید و 99? از افرادی که گل دریافت می کنند معتقدند که اهدا کننده یک فرد متفکر است.

برای مشاهده اسم این گل ها اینجا کلیک کنید.

در عین حال ، آداب و معیارهای خاصی وجود دارد که با ارسال گل ترحیم همراه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انتخاب یک گل آرایی مناسب به عنوان نمایش عزاداری ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

اندازه بندی ترتیب

نوع چیدمان گل شما به محل ارسال گلها بستگی خواهد داشت. در بیشتر موارد ، تنظیمات بزرگ و ایستاده را می توان مستقیماً از فروشگاه های گل فروشی به خانه های ترحیم محل انجام خدمات ارسال کرد. اگر گلها را مستقیماً به خانه شخصی می فرستید ، دسته گلهای کوچکتر را انتخاب کنید.

 

گلها

هر نوع گل برای همدردی و تشییع جنازه مناسب است ، به شرطی که توسط یک گل فروشی با سلیقه چیده شود. برخی از گلها معانی خاصی دارند ، اما لیلیوم های سفید برای معصومیت ، گل میخک صورتی برای یادآوری ، لاله های قرمز برای عشق.  بسیاری از مردم رنگهای آرام را برای آرایش گلهای ترحیم انتخاب می کنند .

 

کارت

قرار دادن احساسات خود با چند کلمه می تواند یک احساس خوب را اضافه کند. بیشتر کارت های گل ترحیم این جملات را مینویسند :   "با عشق و همدردی" ، یا "تسلیت : *خبردرگذشت(…..)عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید." حتماً نام و نام خانوادگی هر کسی را که به گلها در کارت کمک کرده اند ، ذکر کنید - 

 

زمان ارسال

زمان اشتباهی برای ارسال گل ترحیم به یک خانواده داغدار وجود ندارد. حتی اگر بعد از انجام مراسم تشییع جنازه از اخبار مطلع شده باشید ، صرف نظر از اینکه چه مدت زمان سپری شده است ، می توانید یک هماهنگی متفکرانه را به خانه خانواده بفرستید.

 

در صورت تردید در مورد اقدامات مناسب و اقدامات لازم برای ارسال گل های بهشت زهرا یا ترحیم با گل فروشی آنلاین ما صحبت کنید. به آدرس Gandomvip.com آنها با سنت های محلی و همچنین هر نوع الگوی رنگی آشنا هستند.