سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترفندهای عکاسی از محصول

چگونه آنها باعث می شوند محصولات در تبلیغات گران قیمت و بسیار خوب به نظر برسند؟ با این نکات و ترفندهای عکاسی از محصول ، می توانید با کمترین هزینه محصولات را عالی جلوه دهید!

آنها را بررسی کنید و به ما بگویید که به نظر شما کدامیک در شروع کار مفیدتر است!

10 نکته مهم در عکاسی از محصول

1? با یک لنز استاندارد شروع کنید

 

نکات و ترفندهای عکاسی محصول برای مبتدیان

نکات و ترفندهای عکاسی محصول برای مبتدیان

 

هدف از عکاسی محصول به نمایش گذاشتن یک محصول است. یک لنز استاندارد کمترین میزان اعوجاج تصویر را ارائه می دهد تا بتوانید محصولات خود را با دقت ضبط کنید.

2? بین lifestyle یا سبک زندگی و عکس های استودیویی تفاوت قائل شوید

عکس های سبک زندگی آنهایی هستند که دارای عناصر بیرونی هستند و باعث می شوند محصول شما با یکدیگر مطلوب به نظر برسد. عکسهای استودیویی به منظور پاک کردن محصول به منظور نمایش ویژگی های محصول است. تصاویر سبک زندگی نیازی به برچسب های کاملاً خوانا ندارند ، اما عکس های استودیویی باید روی جزئیات متمرکز شوند.

 

عکاسی استودیویی

 

3? آن را روشن کنید

اگر کیتی برای روشن کردن عکس محصول ندارید ، نگران نباشید ، می توانید به راحتی تنظیمات خود را بسازید. شما به چهار منبع نور نیاز دارید.

دو مورد برای روشنایی پس زمینه (از دو طرف محصول به دیوار پشت) و جلوگیری از ترکیب محصول با پس زمینه استفاده می شود.

دو مورد دیگر به سمت محصول نشانه رفته اند: یکی از جلو و دیگری از بالا با اشاره به بالای محصول ، به سمت دیوار برای از بین بردن سایه ها.

 

4? مراقب قسمت های شارپ باشید

اگر از نور مصنوعی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که نور را پخش می کنید تا مجبور نباشید ویرایش کنید.

5? آن را یکپارچه کنید

استودیوهای عکاسی سطح بالا دارای دیوارهای منحنی هستند که در آن دیوار به کف تبدیل می شود ، بنابراین عکاسی خط افقی ندارد. با یک رول بزرگ کاغذ سفید می توانید این جلوه را جعلی کنید. کافی است یک طرف کاغذ را به دیوار و یکی را به زمین بچسبانید تا یک “سطح شیب دار” ایجاد شود و خط افق را بردارید!

 

عکاسی سبک زندگی

6? مراقب بازتاب ها باشید

اگر محصولی که عکاسی می کنید به طور کلی بازتابنده است ، مطمئن باشید که از آنچه منعکس می شود آگاه هستید. یا مورد را برای حذف بازتاب مجدد قرار دهید یا برای حذف آن در نرم افزار برنامه ریزی کنید.

ما توصیه نمی کنیم که بیش از حد در نرم افزار ویرایش کنید ، زیرا ممکن است آنطور که شما امیدوار هستید کار نکند. از جنبه مثبت ، شما همچنین می توانید از این به نفع خود استفاده کنید تا یک اضافه هوشمندانه به تصویر خود اضافه کنید.

7? از پس زمینه آگاه باشید

ممکن است فوکوس تصویر دقیقاً روی محصول نباشد ، اما محصول نباید در پس زمینه محو شود. اگر زمینه یا تنظیمات جالب است ، ممکن است بخواهید عمق میدان خود را کوتاه کنید تا مطمئن شوید که بدون توجه ، حواس شما را به خود جلب می کند.

 

برای مطالعه ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.