سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکته های ساده عکاسی تبلیغاتی که امروز باید از آنها استفاده کنید

عکس های تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی برای ایده های بازاریابی ، کالاها و موارد دیگر استفاده می شود. در نظر گرفتن شکل تخصصی تر عکاسی تجاری ، این نوع عکس گرفتن باعث پیشرفت تجاری شما می شود. عکس ها جلا داده شده، چشم نواز هستند و از تکنیک های روشناییدر آنها  استفاده  می شود. برای خود عکاسان ، عکاسی تبلیغاتی حرفه ای خلاق ، شرایطی سازگار و پرسود را  فراهم می کند.

شماره 1: از روشنایی مناسب استفاده کنید

بیایید با روشنایی عکاسی محصول شروع کنیم. بدون نور مناسب ، نه محصول شما و نه پیش زمینه شما ظاهر نمی شود و در نهایت تصویری بدون وضوح خواهید داشت.

برای روشنایی عکاسی محصول دو گزینه وجود دارد: نورپردازی استودیویی و روشنایی طبیعی. محصولی که از آن عکس می گیرید ، هدف از عکس و سکویی که در آن تبلیغ می کنید به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام مجموعه را دنبال کنید. نورپردازی طبیعی می تواند برای عکس های محصول واقعاً با کیفیت خوب کار کند ، این شامل عکس های خوراکی ، افراد و پوشاک است و این عکس های با ظاهر طبیعی می توانند در زمینه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به خوبی کار کنند.

 

شماره 2: از سه پایه استفاده کنید
ممکن است سه پایه از تجهیزات فنی ناچیز و غیر ضروری به نظر برسد ، اما تفاوت زیادی در وضوح و کیفیت عکاسی محصول شما ایجاد می کند. و لزوماً گران بودن ان دلیل به استفاده نکردن از آن نیست
سه پایه در واقع پایه  هایی هستند که دوربین شما را از دست لرزان شما تثبیت می کنند. استفاده از یک سه پایه باعث کاهش تیرگی خواهد شد که اگر می خواهید عکس های محصول شما حرفه ای و با کیفیت به نظر برسد بسیار مهم است.

My-Post-6

رسانه های اجتماعی

 

عکس های ممتاز و عکس های اینستاگرام اشکال مدرن تبلیغات هستند. آنها ممکن است کمتر رسمی باشند ، اما این بدان معنی نیست که باید با دقت کمتری برنامه ریزی شوند. یک عکسبرداری با برنامه زمانبندی کنید و از آن تصاویر هفتگی به همراه شعارهای نوشته شده خلاقانه استفاده کنید.

از یک عکاس حرفه ای استفاده کنید
هرکسی که عکاسی تبلیغاتی شما را مشاهده می کند ، اگر تصاویر حرفه ای باشد فوراً می داند. اگر خود عکاس هستید ، ممکن است شما هم استثنا باشید. اگر صاحب مشاغل هستید ، بهتر است شخصی را با مهارت دوربین استخدام کنید که به تبلیغات و پیام شما کمک کند.

گرافیک گنجانیده
یک طراح گرافیک حرفه ای  می تواند از تصاویری که عکاس شما گرفته است استفاده کند یا با مهارت های فنی خود در طراحی (استفاده از عکس های خام) تبلیغات حرفه ای ایجاد کند. اگر مجبور شوید بین یک عکاس و یک طراح گرافیک تصمیم بگیرید (به دلایل مالی) ، یک طراح گرافیک می تواند بهترین گزینه برای ایجاد تبلیغات باشد زیرا می تواند با استفاده از عکس های خام ذکر شده در بالا ، توسعه ای بی نظیر  ایجاد کند.
با این حال ، داشتن عکس های حرفه ای در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. یک عکسبرداری با یک عکاس مناسب می تواند خیلی طول بکشد.
My-Post-7
اینترنت دیگر فقط درمورد داشتن تصاویر آنلاین نیست. اکنون بسیار رقابتی است و اگر وقت و انرژی خود را صرف تبلیغات و عکاسی نکنید ، ممکن است  شما و تجارت شما و یا سرمایه گذاری شما در تاریکی باقی بماند.

معرفی استدیو عکاسی تبلیغاتی مناسب :
بی شک شرکت تبلیغاتی طرح گندم از برترین شرکت های تبلیغاتی در کلیه امور است پس شما میتوانید برای عکاسی تبلیغاتی پروژه های خود به انها به راحتی اعتماد کنید ، این شرکت با شرکت های بزرگی از جمله ال جی سامسونگ بیسگوییت گرجی ،  Dove و هزاراان شرکت دیگر افتخار همکاری داشته است کافی است سری به صفحه عکاسی تبلیغاتی این شرکت بزرگ بزنید و از قیمت های انها اگها شوید بی شک شما هم سوپرایز خواهید شد.