سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 نکته مهم در انتخاب و سفارش گل

1.در هنگام سفارش گل ، به فصلی که در آن قرار دارید توجه کنید چرا که گلها باید تازه و مناسب با فصل باشند ، در بهار علاوه بر استفاده از گلهای فصل مانند، فرزیا و لیستیانتوس ، می توان از دیزاین های خاص بهار که شامل چیدمان با تنوع رنگ می باشد نیز استفاده کرد.

 

2.هرنوع گل با توجه به ویژگی هایی که دارد برای مناسبت ها و افراد مختلفی قابل استفاده است ، به عنوان مثال رز قرمز بیانگر عشق و محبت ، رز سفید  برای تبریک شروع و آغاز هر مناسبتی و همچنین ابراز همدردی می باشد ،  رز آبی به صورت راز آلود می تواند عشق و علاقه ی شدید شما را به فردی ک میخواهید القا کند و گلهای لیلیوم و مریم برای تبریکات رسمی مورد استفاده قرار میگیرند همچنین گلهایی مانند گلایول و زنبق مناسب برای عرض تسلیت می باشند.

 

3.سبد گل همیشه حس بی نظیری را به طرف مقابل القا میکند ، در عین حال انتخاب بهتر استفاده از باکس گل می باشد که هدیه ی شمارا منحصر به فرد و بسیار خاص میکند ، به عنوان مثال تهیه ی باکس گل و قرار دادن هدیه های کوچکی مانند انگشتر و عطر  در میان آن جلوه ای بی نظیر و ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

 

4.انتخاب نوع و رنگ گل با توجه به مناسبت ، مهمترین مسئله در سفارش گل است ، به طور مثال اگر دسته گل را برای تولد میخواهید، گلهای شاد با رنگ های روشن انتخاب کنید و اگر برای عیادت نیاز به یک دسته گل دارید میتوانید با رز سفید حس آرامش و شادابی را به مخاطب هدیه کنید

 

 5. شما می توانید با هدیه دادن گل مفاهیم مختلفی را به مخاطب خود القا کنید ، بارز ترین نمونه آن استفاده از رز جاودان است که بیانگر عشق و محبت پایدار و ارزشی خاص برای مخاطب می باشد.

شما میتوانید برای خرید گل به فروشگاه اینترنتی گندم VIP مراجعه کنید ،  در واقع سایت اینترنتی گندم VIP از لحاظ پشتیبانی و خدمات دهی فوق العاده است حتما یکبار هم شده از این فروشگاه خرید کنید ، یکی از ویژگی های خوب این فروشگاه ارسال رایگان گل در تهران است . از طرفی دیگر واقعا گل هایی که استفاده میکنند بسیار با کیفیت میباشد.

قبل از خرید گل ، برای مشاهده معنی و مفهوم گل ها به لینک مراجعه کنید و بر روی معنی و مفهوم گل ها کلیک کنید.