سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی جالب در مورد گل رز

موز

 

یک دوز فسفر باعث تقویت گل می شود. بسیاری از دوستداران گل رز برای تهیه کمی فسفر به گیاهان ، از پوست موز استفاده می کنند و از هفته ای دو تا سه پوست در هر رز استفاده می کنند. موزها را با این روش ها دفن کنید تا فسفر آن و دیگر مواد آلی به گل رز منتقل شود.

12 Great Landscape Rose. Types of rose bushes.

 

پوست موز را خرد کرده و در زیر گل سرخ دفن کنید (در ناحیه زیر برگ اما در مقابل ساقه نیست). برای جلوگیری از مزاحمت ریشه ها ، با دقت حفر کنید. پوست های 4 اینچی عمیق را دور بزنید تا از مخازن حفر خارج شوید.

روش دوم :

پوست لایه برداری را در مخلوط کن بریزید و در صورت لزوم آب اضافه کنید. بگذارید محلول به مدت 15 دقیقه بماند. بطور مستقیم روی خاک گلدان بمالید. هر نوع باقیمانده جامد را روی گلدان کمپوست خود بریزید.

بتهوون

 

بعضی از باغبان ها قسم می خورند که موسیقی گیاهان بهتری را رشد می دهند - کلاسیک ، کشور یا راک "n". ایده این است که گیاهان در پاسخ به ارتعاشاتی که دارای آهنگهای موزیکی هستند رشد می کنند. اما هنوز در بلندگوهای فضای باز سرمایه گذاری نکنید. تحقیقات در مورد این موضوع بی نتیجه است.

برای اطلاعات بیشتر و جالب تر در مورد گل رز هلندی کلیک کنید : نکاتی در مورد گل رز هلندی

یونجه

 

یونجه تغذیه ای مناسب برای گل سرخ ها ، تأمین نیتروژن ، کلسیم ، آهن ، فسفر و سایر مواد مغذی از جمله اسید چرب که برای تقویت رشد گیاهان شناخته شده است ، فراهم می کند. وعده غذایی یونجه یا گلوله ها را به داخل گلدان های اطراف گل سرخ کار کنید (1 فنجان در هر بوته بزرگ ؛ یک نصف فنجان مخصوص گل سرخ های کوچک). همچنین می توانید چربی یونجه را با خیساندن وعده غذایی یونجه یا گلوله های موجود در آب دم کنید. نکاتی درباره تهیه و استفاده از چای یونجه از انجمن گل سرخ آمریکایی را کشف کنید.

 

کلیدهای اصلی موفقیت با گل سرخ

 

حتی نکات و ترفندهای مربوط به علاقه مندان به گل رز در صورت عدم پوشش اصول اولیه به شما در رشد سالم ترین گیاهان کمک نمی کند. به این شش مورد ضروری ساده ضربه بزنید ، و در راه رشد گل رز کامل خواهید بود:

 

سایت.

آفتاب  گل سرخ ، حداقل شش ساعت در روز ایده آل است.

خاک

 گل سرخ گیاهان را در خاک غنی و خوب زهکشی کنید. هنگام کاشت ، مواد آلی مانند کمپوست یا پوست درخت خاک را در خاکهای گودبرداری شده برای استفاده مجدد از سوراخ کاشت مخلوط کنید.

مالچ

 یک لایه 2-3 اینچی از مالچ درشت و آلی اطراف گل سرخ اضافه کنید. مالچ درشت به کاهش بیماریهای شاخ و برگ گل سرخ کمک می کند زیرا باعث کاهش میزان آب پاشیدن آب روی برگها می شود (قطرات آب پاشیده می تواند بیماریهای قارچی را گسترش دهد).

اب.

 گلها را به صورت عمیق اما به ندرت آبیاری کنید و آب را مستقیماً در خاک با استفاده از شیلنگهای خیس کن یا آبیاری قطره ای بمالید. نیاز آب بر اساس آب و هوا و خاک متفاوت است ، بنابراین با انگشت خود خاک را بررسی کنید. آب اغلب به اندازه کافی برای ایجاد خاک مداوم مرطوب - نه خیلی مرطوب و نه خشک از استخوان. برای جلوگیری از بیماری ها ، شاخ و برگ ها را خشک نگه دارید ، به خصوص اگر باید اواخر روز آب دهید.

بازرسی کنید

 گلها را به طور مرتب از نظر حشرات یا شیوع بیماری بررسی کنید. ابتلا به مشکلات زودرس آنها را برای درمان آسان تر می کند. بیاموزید که چگونه آفات گل رز را مشاهده کنید.

هرس

 گل رز به هرس منظم احتیاج دارد. بیاموزید که چگونه هرس گل سرخ کنید.