سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه دسته گل رز عاشقانه

آیا نمی دانید چرا گلهای رز به عنوان ماندگارترین نماد عشق و عاشقانه در نظر گرفته می شود؟ گل سرخ رمانتیک ترین گلها از همه است. در حقیقت ، حتی شکسپیر از این گل عاشقانه برای تکمیل رومئو و ژولیت کلاسیک خود استفاده کرد. بسیاری از شاعران و نویسندگان برجسته و محبوب نیز از اهمیت عاشقانه گل سرخ در نوشته های خود استفاده کرده اند. پس از این همه سال ، همان گل سرخ ها با عشق مشاهده می شوند و در ارتباط هستند. این حقایق را با توجه به گلفروشی پشت دلایلی که چرا گل رز قرمز برای طبقه بندی و نماد برای عاشقانه و عشق طبقه بندی می شوند بیاموزید:

بر اساس تاریخ

اساطیر یونانی و رومی

 

بهتر است تاریخچه یاد بگیرید که چرا گل رز قرمز نماد عاشقانه و عشق است. از فرهنگ غربی اعتقاد بر این است که این نوع گل توسط الهه عشق ، آفرودیت ایجاد شده است. طبق افسانه ، اشکهای او و معشوقش ، آدونیس ، از جایی که گل سرخ رشد می کند ، زمین را سیراب می کند. آن زمان تا زمان مرگ نمادی از عشق بود.

در اساطیر رومی ، گزارش شده و مشاهده شده است که رومیان ثروتمند ، گلهای رز قرمز را برای همبستگی زیبایی و عشق ترجیح می دهند. الهه ها دوست دارند بدن خود را با حمام پر از گل سرخ ترشح کنند در حالی که برخی از آنها به دلیل بوی دلپذیر و برای پوست نرم ، اتاق خواب و اتاق خواب های خود را با گل و گلبرگ های گل سرخ پر می کردند.

افسانه دیگر برای اهمیت عاشقانه آن ، اعتقاد مسیحیان اولیه به این گل فضیلت مریم باکره بود. به دلیل اعتقادات و اساطیر ، به نماد نهایی عشق و عاشقانه پرشور تبدیل شد.

همچنین بسیاری از عقاید و اعتقادات فرهنگی شرقی وجود دارد که گل رز قرمز را با عشق و عاشقانه پیوند می دهد. هزاران سال پیش گل رز به طور عمده در چین کشت می شد. گذشته از آن ، آنها همچنین افسانه ها و اعتقادات خود را در مورد گل رز قرمز در رابطه با عشق و عاشقانه دارند. طبق افسانه های هندو ، الهه آنها Laxmi ، الهه ثروت و سعادت و همچنین همسر ویشنو ، با استفاده از 1008 گلبرگ کوچک گل سرخ و 108 گل بزرگ ساخته شده است. از آن زمان ، هندوها با عاشقانه و عشق به گل سرخ پیوند داشتند.

 

برای اعراب باستان ، گل سرخ نیز دلالت بر عشق و عاشقانه داشت. آنها همچنین معتقد بودند که این نوع گل تأثیر تحت اللفظی بر قلب آنها دارد. در یکی از داستانهای عربی آنها ، یک بلبل یک گل سرخ سفید دید و عاشق آن شد که باعث شد آواز پرنده آواز بخواند. به دلیل عشق بیش از حد به گل ، بلبل بدن خود را به سختی به گل سرخ فشار می آورد که خار آن از قلب او سوراخ شده است. خون آن به گلاب سرازیر شد و قرمز شد. این داستان به عنوان نمادی از عشق و عاشقانه شدید در نظر گرفته می شد و گل سرخهای قرمز نمادی از آن بود.

باورهای ویکتوریا عصر

گلها برای ویکتوریاها بسیار قابل توجه بودند. آنها برای بیان احساسات خود از گل استفاده می کنند. آنها در روزهای تولد و مناسبتها به عنوان هدیه به جشنوارگان می دهند. آنها به شدت با وسواس و تأثیرگذاری از زبان گلها ، به ویژه با اشاره به عاشقانه و عشق. به دلیل سنت و اعتقادشان ، گلها به ویژه گل سرخ برای بیان احساسات و احساسات در نظر گرفته شده بودند. این گل سرخ را به عنوان سمبل و بازنمایی از یک عشق پرشور و صمیمی مرتبط می کند.

 

سمبولیسم عصر مدرن

در دوره عصر مدرن ، از گلها همچنان برای مهمانی و دوستیابی و برای بیان احساسات به ویژه عشق و عاشقانه استفاده می شد. روش ارسال گل رز بسته به نوع رنگ و طرح ها برای انتقال پیام ها استفاده شده بود. برای دوستداران ، گل رز قرمز در دسته های زیبا دستی منظور و برای صمیمیت در نظر گرفته شده بود.

 

مبتنی بر سمبولیسم

معنی رنگ قرمز گل رز

A close up of a red rose with morning dew - meaning of a red rose

 

رابطه و ارتباط گل رز قرمز با عاشقانه و عشق فراتر از سنت ، فرهنگ ها و عقاید است. گلهای سرخ نیز به دلیل معنای عمیق تر و نمادگرایی با صمیمیت و احساسات پرشور مرتبط هستند. به گفته این گل فروشی حرفه ای ، رنگ قرمز و گل رز هر دو به محبت ، عشق و تحسین اشاره دارد. گل رز قرمز روشن ، عاشقانه را نشان می دهد در حالی که رنگهای قرمز روشن و سرخ شده به معنی عشق ناخوشایند است. از طرف دیگر ، یک گل سرخ جوانه زده به نوعی عشق اشاره دارد که هنوز شکوفا یا در مرحله جوانی است.

مطالب مرتبط : رز جاودان چیست

معنی تعداد گلهای سرخ

تعداد گل های قرمز قرمز در یک دسته گل نیز معنی و سمبل یک معنی خاص است. می توانید دسته ای از گل رز را از یک شکوفه به دسته گل های بزرگ گل که حاوی صد ساقه است را ارسال یا تحویل دهید. عشق و عاشقانه بسته به شماره های مختلف یا تعداد گل های قرمز قرمز در یک دسته از گل به معنای متفاوتی نشان داده می شوند.

برای مشاهده دسته گل رز 100 شاخه ای  به لینک زیر بروید.

منبع دسته‌گل عاشقانه 100 شاخه‌ای