سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ کاتالوگ

تبلیغات کاتالوگ بخش بزرگی از تجارت را برای شرکتهای بزرگی مانند Office Depot ، Cabela ، Sears و دیگران ایجاد می کند. حتی مشاغل کوچکتر نیز می توانند با رعایت چند نکته ساده در چاپ کاتالوگ از این روش بازاریابی استفاده کنند. کاتالوگ سفارش پستی نه تنها باید توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند ، بلکه باید بدرستی مونتاژ شود ، به راحتی در فهرست آنها قرار بگیرد و با اطلاعات مفید پر شود.

 

یک شرکت چاپ را انتخاب کنید

یافتن یک شرکت چاپی معتبر و قابل اعتماد شاید اولین و اساسی ترین مرحله چاپ کاتالوگ باشد. مهم است که شرکتی را پیدا کنید که نه تنها تجربه چاپ نوع کاتالوگ مورد نیاز شما را داشته باشد بلکه برای ارائه خدمات سریع و با کیفیت شهرت دارد.

 

آماده باشید - چاپگر خود را بشناسید

مهم است که قبل از بازدید از یک چاپخانه آماده شوید. این نکته را به این نکته تبدیل کنید که بدانید چند کاتالوگ به شما نیاز دارد ، تعداد صفحات مورد نظر و اندازه مورد نظر شما برای فهرست شما می باشد. فاکتورهای دیگری که باید قبل از بازدید از یک چاپخانه در نظر بگیرید شامل انتخاب رنگ ، نوع کاغذ و البته محتوا است. همیشه قبل از ارسال اطلاعات برای چاپ ، اطلاعات موجود در فروشگاه خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که کلیه مطالب صحیح است و در اختیار مشتریان کلیه اطلاعات لازم برای خرید محصول قرار می گیرد. در حالیکه شرکت چاپ شده شما انتخاب های مختلفی را در رابطه با رنگ ها و انواع کاغذ ارائه می دهد ، همیشه ایده خوبی است که از قبل آنچه را می خواهید ارائه کنید.

 

جلد کاتالوگ

این تبلیغ ، "یک کتاب را تحت پوشش آن داوری نکنید" ، صرفاً در مورد تبلیغات کاتالوگ صحیح نیست. مشتریان بالقوه بلافاصله اثری از شغل شما و محتویات فروشگاه بر اساس جلد را شکل می دهند. طراحی کلی و کیفیت پوشش کاتالوگ شما استراتژی تبلیغاتی اولیه است که مشتریان بالقوه را به خود جذب می کند ، آنها را به سمت انتخاب کاتالوگ و مرور در آن سوق می دهد. نوع کاغذ مورد استفاده برای پوشش کاتالوگ باید ضخیم تر از کاغذ مورد استفاده در بدن باشد. این مقاله به عنوان سهام پوشانده شده است و اغلب عمر کاتالوگ شما را تعیین می کند. علاوه بر این ، از رنگهای روشن تر معمولاً برای جلب توجه مشتریان بالقوه ، روی جلد کاتالوگ استفاده می شود. حتی ممکن است بخواهید برای جلب توجه بیشتر ، از استفاده از روکش جلد با براق براق استفاده کنید.

 

صفحات داخلی  کاتالوگ

صفحات داخلی یک کاتالوگ معمولاً نسبت به آنچه برای پوشش استفاده می شود ، روی یک کاغذ با وزن سبک تر چاپ می شود. با این وجود وزن کاغذی که برای صفحات داخلی انتخاب می کنید باید با توجه به تعداد صفحات و همچنین انواع محصولاتی که ارائه می شود تعیین شود. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما در درجه اول محصولات از نوع صنعتی به فروش می رساند ، احتمالاً می توانید با یک کاغذ سبک تر دست به دست شوید. اگر در حال تبلیغ محصولات رده بالا مانند جواهرات ، لوازم جانبی یا دکوراسیون منزل هستید ، ممکن است بخواهید سهام کاغذ ضخیم تر را با کیفیتی که برای پوشش استفاده می شود در نظر بگیرید. انتخاب رنگها معمولاً بیشتر از روی جلد در صفحات داخلی قرار می گیرند اما نوع محصولاتی که ارائه می شود باید هنگام انتخاب رنگ دوباره مورد توجه قرار گیرد. با تکنولوژی چاپ فعلی ، چاپ کامل چهار رنگ تقریباً برابر با 2-3 رنگ است. با این حال ، برای محصولات رده بالا ، ممکن است یک طرح رنگی گسترده تر در نظر بگیرید که مورد توجه مخاطبان گسترده قرار بگیرد.

 

Binding Right را انتخاب کنید

نوع اتصال مورد استفاده تا حد زیادی مورد اولویت است ، اگرچه باید به تعداد صفحات توجه داشت. بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند از دوخت زین برای کاتالوگ ها در حدود 120 صفحه استفاده کنند (این موضوع تا حد زیادی به کاغذی که انتخاب می کنید بستگی دارد). اتصال مناسب ، که شامل چسباندن جلد کاتالوگ به ستون فقرات است ، غالباً برای کاتالوگ های بزرگتر یا آنهایی که محصولات رده بالایی دارند ارائه می شود.

 

جلوگیری از تأخیرها

به منظور جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ خود ، مطمئن شوید که همه جزئیات را قبل از موعد دارید و اینکه چاپخانه انتخابی شما درمورد سفارش شما روشن است. شما ممکن است بخواهید حداقل دو هفته قبل از تاریخ واقعاً به آن نیاز داشته باشید تا زمان چاپ کاتالوگ خود را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که کلیه کاتالوگ های سفارش پستی به موقع ارسال شده اند.