سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاج گل های ارزان و با کیفیت با گارانتی برگشت پول

تاج گل بزرگترین روند فروش اینترنتی را در حال حاضر به خاطر سادگی دارد و این موضوع به سادگی از بین نمی رود.

اگرچه امروزه تاج های گل بسیار مورد توجه عروسی ها و رویدادهای خاص هستند ، اما آنها در واقع یک روند از گذشته میباشند که از  یونان باستان شروع می شود ، جایی که برای ادای احترام به خدایاناستفاده می کردند  و بعد از آن برای نشان دادن صلح ، عشق و هماهنگی.

برای مشاهده تصاویر بیشتر به سایت Gandomvip.com و صفحه تاج گل مراجعه فرمایید.

ما امروز از تاج گل استقبال در بسیاری از مناسبت ها و جشن ها استفاده  می کنیم که نشان دهنده جشن است ، برخی می گویند ترکیب گل ها و نمایش آنها در یک پایه زیبا فقط در تاج ها امکان پذیر است که این موضوع صادق است و در واقع شما زیباترین طراحی ها را در  تاج ها می توانید مشاهده کنید.

بیشتر گل فروشی ها می دانند که چگونه یک تاج گل درست کنند ، اما برای کسانی که تازه وارد صنعت گل هستند ،این موضوع گنگ است .

 

لوازم مورد نیاز:

شما به سیم ، سیم چین و یا قیچی فلور ، نوار بسته بندی ساقه و تاج نیاز خواهید داشت.

 

فلور سیم - به سیم 22 اینچی و سیم 26 اینچی نیاز خواهید داشت. اگر فقط سیم 26 اینچی دارید فقط حتماً دو برابر شوید تا سیم هنگام ساخت فرم تاج قوی تر شود.

 

بسته بندی ساقه گل - این همان نوار است که برای بندهای بسته بندی و مهر و موم های خود بسته بندی شده از بوتیون استفاده می شود که به تاج می چسبد و به ساقه های گل می خورد.

 

 

گیاهان گلدار:

انواع زیادی از گیاهان وجود دارد که ممکن است از آنها در تاج گل استفاده کنید. در صورت ایجاد تاج گل ، می توانید از گیاهان کوچکتر که گل دارند استفاده کنید. ما شما را تشویق می کنیم که انواع مختلفی از گیاهان را در تاج گل خود امتحان کنید.

 

اکالیپتوس - یک انتخاب عالی است ، انواع مختلفی از اکالیپتوس وجود دارد که می توانید با دستیابی به آن  در  تاج گل مورد استفاده قرار گیرد.

 

نکته: خود را محدود نکنید ، در هنگام ساخت تاج گل خود از تغییرات مختلف گل و گیاه استفاده کنید و سعی کنید گل ها را با هم مخلوط کنید تا شگفت انگیز به نظر رسد. برای مشاهده انواع تاج گل به سایت مراجعه کنید